Značka Talizman verí, že kúpelňa môže byť ovela viac ako len funkčný priestor. Prerábka starej kúpelne či realizácia úplne novej. Vaša súkromná svätyňa pokoja, ktorá otvára brány do nových svetov. Ak budeme v TRYARTe niekedy realizovať kúpelňu, jednoznačne cez Talizman.
„polep čo vytáča hlavy a budget dovolenky v chorvátsku.“ Vela toho nepotrebujeme. Veď reprezentuje teba a tvoju značku najbližších 10 rokov preboha. Šetri radšej na svojich kurv… na iných miestach. Zastav sa, preberieme to osobne.
CASE STUDY
BENTELER
Spoločnosť nám zverila komunikáciu bezpečnostnej kampane pre svojich zamestnancov. Yes! Máme za sebou tri kolá kampane. Tri dni fotenia nebezpečných situácií na pracovisku. Tri série plágátov. Zamestnancom sme priblížili zásady bezpečnosti v hnusných vizuáloch komixového štýlu a slovníku im blízkom. Skvelé ohlasy nielen od slovenského vedenia a zamestnancov ale aj zahraničných závodov po celej európe. Ďakujeme.
CASE STUDY
VAGAMI
Žiť len z marketingu pre jeden segment nevedia ani členovia admy. Ak to niekto vie, pravdepodobne je dotovaný z drogového kartelu. Preto sú naše referencie z viacerých oblastí a sme vďační za každý nový projekt. Mimochodom, sortiment s detským oblečením nám krásne sadol. Čísla sú fakty.
CASE STUDY
LUMTURI
So spoločnosťou lumturi je občas ťažšia komunikácia. Hlavne ak sa jedná o platenie svojich záväzkov. Ale tak ruku na srdce, každý sme nejaký. Dohodnúť sme sa vedeli zatial vždy a o tom to vlastne celé je. Spokojnosť na oboch stranách. Lumturi je velký inovátor vo svojom ocelovom segmente a zároveň má obrovský apetít. Pri takýchto projektoch je pre nás vždy priestor na nové a zaujímavé výzvy. Držíme päste.